نسخه آزمایشی!

۱۱ نقل قول هوشمندانه در مورد رسانه های اجتماعی

فهرست مطالب

نقل قول های رسانه های اجتماعی: محبوب ترین سخنانی که می توانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید

اگرچه چندین دهه متوالی است که شبکه های اجتماعی در اختیار افراد قرار دارد اما در حال حاضر این شبکه ها به بخش اصلی زندگی ما تبدیل شده اند. چه بخواهید کسب وکار خود را تبلیغ کنید یا عکس وعده های غذایی خود را با دوستان و اعضای خانواده تان به اشتراک بگذارید، اپلیکیشنی برای اینکار وجود دارد.

به عنوان مثال لینکداین برای برقراری ارتباط با افرادی است که می شناسید. فیس بوک برای برقراری ارتباط با افرادی است که قبلا می شناختید و توییتر برای برقراری ارتباط با افرادی است که می خواهید با آن ها اشنا شوید. اینکه شما کجای طیف رسانه های اجتماعی هستید زیاد مهم نیست. نکته مهم این است که چنین نقل قول هایی ارزش اشتراک گذاری با دوستان و اشنایانتان را دارند.

۱۱ نقل قول هوشمندانه در مورد رسانه های اجتماعی:

اگرچه هر فردی که گوشی هوشمند دارد می تواند در مورد شبکه های اجتماعی حرفی برای گفتن داشته باشد اما برخی از نقل قول های خاص هستند که واقعا نتیجه سال ها تجربه و بازاریابی بر روی این پلتفرم ها می باشند.

حوزه جدیدی از رویاها:

 

عبارت “بسازید و منتظر نتایج بنشینید” تنها در فیلم های سینمایی کارساز و موثر خواهد بود. بر روی رسانه های اجتماعی باید ارتباط خود را بسازید، آن را پرورش دهید، با افراد تعامل داشته باشید. در این شرایط ممکن است به سمت شما بیایند وکنارتان بمانند.

ست گادین

بیشتر بخوانید:  مناسب ترین زمان برای مطلب گذاری در شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی چیزی بیشتر از یک قطعه پازل هستند:

رسانه های اجتماعی تنها به عنوان چرخ بازاریابی به کار نمی روند. این شبکه های اجتماعی تبدیل به روشی برای ایجاد یک وسیله و ابزار ارزشمند شده اند.

ریان لیلی، نویسنده

هر کسب وکاری به مشتری بالقوه جدید نیاز دارد:

ببینید چگونه می توانید اجتماعی باشید. لازم نیست بر روی نحوه انجام کارها در شبکه های اجتماعی تمرکز کنید.

Jay Baer

کل دنیا یک مرحله است:

اگر مشتریان خود را در دنیای فیزیکی ناراضی کنید آن ها ممکن است این نارضایتی خود را تنها به ۶ نفر بگویند. اگر در دنیای اینترنت مشتریان خود را ناراضی کنید آن ها به ۶۰۰۰ نفر خواهند گفت.

مدیر آمازون جف بزوس

اقتصاد مبتنی بر رابطه:

هیچ چیزی همانند یک توصیه و پیشنهاد از طرف دوست قابل اعتماد نمی تواند افراد را تحت تاثیر خود قرار دهد.

مارک زاکربرگ

داشتن تجربه ضروری است:

رسانه های اجتماعی در مورد وب سایت ها نیست. این شبکه ها درباره تجربیاتی است که شما دارید.

مایک دیلورنزو، مدیر بازاریابی در رسانه های اجتماعی

همه چیز به تبلیغ ختم نمی شود:

رسانه اجتماعی تنها بستری برای تبلیغ محصولات و خدمات نیست. نکته کلیدی برای موفقیت در این شبکه ها، گوش دادن به حرف افراد، برقراری تعامل و ایجاد رابطه است.

دیوید آلتسون

همیشه حق با مشتری است:

اصلی ترین بخش از هر رسانه اجتماعی، مشتریان آن هستند.

مک دونالد

کمتر تبلیغ کنید، بیشتر ارتباط برقرار نمایید:

رسانه های اجتماعی به افراد مربوط است. اینجا تنها برای تبلیغ کسب وکارتان نیست. پس ارزشی برای افراد فراهم کنید تا آن ها هم کاری برایتان بکنند.

بیشتر بخوانید:  آژانس بازاریابی دیجیتال چه کاری انجام می دهد؟

مت گولارت

دوست فالورهای خود باشید:

موفق ترین بازاریاب ها افرادی هستند که بخشی از زندگی فالورهایشان می شوند. همین امر به برقراری ارتباط منجر می شود. آن ها تولد افراد را تبریک می گویند، مشکلات مشتریان خود را با محصولات و خدماتشان حل می کنند ، کسب وکارشان را رشد می دهند و با قرار دادن افراد در جوامعی که دارند با آن ها ارتباط برقرار می کنند.

مارشاکولیر

وقتی همه شکست می خورند شما کارتان را آغاز کنید:

انتظار موارد غیر عادی را داشته باشید. در رسانه های اجتماعی هر وقت برایتان ممکن بود خودتان کارهای غیر منتظره و غیر قابل پیش بینی انجام دهید.

بنیانگذار توییتر

این نقل قول ها در مورد رسانه های اجتماعی می تواند جنبه بسیار جذابی از این پدیده رو به رشد را اشکار سازد. شما هم نقل قول به یاد ماندنی در مورد این شبکه ها به یاد دارید؟ آن را با ما در بخش نظرات وبلاگ کانون تبلیغاتی کروشه به اشتراک بگذارید.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.