نسخه آزمایشی!

۱۰ نکته مهم در مورد طراحی و بازاریابی با کاتالوگ [بخش دوم]

فهرست مطالب

[ بخش دوم ] ———————— [ بخش اول ]

۶. لیست ایمیل:

با وجود هزینه های بالای ارسال ایمیل تبلیغاتی، باید مطمئن شوید که هر کدام از آدرس ها در چند سال گذشته هنوز واجد شرایط هستند. سعی کنید به جای خرید آدرس ایمیل هایی که معنبر نیستند، از پایگاه داده های معتبر استفاده کنید. شما می توانید از طریق فرم های آنلاین، ایمیل های جدیدی به دست آورید و آن را در لیست خود بگنجانید.

۷. ترویج و تبلیغ کاتالوگ:

سعی کنید با این تبیلغات حس فوریت را در خواننده خود تقویت کنید. مثلا می توانید تخفیف های جالبی برای محصولات و خدمات خود در عرض چند هفته قرار دهید یا هدایایی را برای مشتریانی در نظر بگیرید که در طی چند روز خرید کرده اند. تمامی این موارد را در کاتالوگ خود بیان کنید.

۸. در نظر گرفتن کاتالوگ های تخصصی:

معمولا کاتالوگ های عمومی طرفداران زیادی ندارند و بیشتر اوقات خوانده نمی شوند. در این میان، کاتالوگ های حرفه ای و تخصصی برای هر برند می تواند به شما کمک کند به خوانندگان واقعی خود دست یابید و آنها را به مشتری تبدیل کنید. مشتریان خود را بر اساس نوع و رفتار خرید بخش بندی کنید تا بتوانید موارد تخصصی و حرفه ای مورد نیاز را تشخیص دهید. مواردی که کمتر مورد توجه بوده را پیدا کنید و آن را بیازمایید.

۹. بازاریابی متقابل:

در سال ۲۰۱۳ ، کاتالوگ های چاپی باید با وب سایت ها یا نسخه الکترونیکی از کاتالوگ ها همراه می شد. حتما می پرسید چرا؟ چون مشتریان هر دو مورد را دوست داشتند . کاتالوگ های چاپی ممکن است یک رسانه ارتباطی باشد اما سایت های اینترنتی یک مکانیسم سفارش ارجح محسوب می شود. علاوه بر این، موتورهای جستجو در حال حاضر پی دی اف هایی همچون نسخه الکترونیکی کاتالوگ ها را ایندکس می کنند. بنابراین اینگونه موارد نیز می توانند در نتایج موتورهای جستجو دیده شوند. به همین ترتیب، ترویج و تبلیغ کاتالوگ ها باید به صورت متقابل باشد. اینترنت از طریق موتورهای جستجو، طیف وسیعی از مشتریان را فراهم می کند. جستجو های پولی یا هزینه ای همچون پرداخت به ازای کلیک، می تواند ترافیک قابل توجهی وارد سایت کند. رسانه های اجتماعی نیز می تواند ترافیک زیادی را به سایت های تجارت الکترونیکی با کاتالوگ های آنلاین بفرستد. در نهایت، بازاریابی از طریق ایمیل، در به دست اوردن ترافیک و فروش الکترونیکی بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید:  شماره 33 - انواع سبک های برند سازی در تبلیغات تلویزیونی صدا و سیمای ایران*04

۱۰. اندازه گیری:

یک مزیت کلیدی در مورد بازاریابی از طریق کاتالوگ ، توانایی آن برای اندازه گیری نتایج به دست آمده است. تلفن، ایمیل و سفارشات آنلاینی که از طریق پست کاتالوگ به دست می آید را می توان به سادگی و با استفاده از یک کد پیگیری کرد. نرخ تبدیل را می توان با استفاده از نوع کاتالوگ، زمان ارسال و لیست های موجود اندازه گیری و گزارش نمود. بنابراین هر زمانی که لازم بود می توانید نتایج را پیگیری کنید. نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی، می توانند از اندازه گیری و گزارش پشتیبانی کنند.

بازاریابی و طراحی موثر کاتالوگ ها:
جای تعجب نیست که بازاریابی از طریق کاتالوگ ها، با افزایش هزینه های چاپ و پست ، به شدت کاهش یافته است. با این وجود، هنوز هم فرصت های زیادی برای موفقیت بازاریابی از طریق کاتالوگ ها وجود دارد. این موفقیت زمانی حاصل می شود که از افراد متخصص و حرفه ای برای طراحی کاتالوگ استفاده گردد. صرف نظر از نوع محصول و خدمات خود، همیشه متغیرهای مختلفی همچون طراحی، لیست ها، کمپین های جستجوی پولی را بررسی کنید. سعی کنید به طور مداوم بازاریابی از طریق کاتالوگ خود را بهبود ببخشید و از آن به نفع خود استفاده کنید.

منبع

 

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

1d3368631835406d8a82be332dc49ee5_L
بزرگی گفته شما می‌توانید در هر حوزه‌ای که کار می‌کنید برایش ایده‌های الهام‌بخش پیدا کنید. بله این حرف کاملا درست است و من هم با آن موافقم اما مشکل اینجاست که در برخی از حوزه‌های تخصصی همچون نوشتن یا طراحی...
3cfd4ff673c93395fd580159a9616109_L
طراحی گرافیک یکی از مشاغل جذابی است که افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. اما در این میان برخی از طراحان هستند که فکر می کنند انتخاب های ضعیفشان در حوزه طراحی هرگز دیده نمی شود و...
6ce8174e82984e94a7a98889b7c17e32_L
شما چطور می‌توانید به صورت بصری از رقبای خود متمایزشوید؟ چگونه یک هویت برند را توسعه می‌دهید که یک داستان منسجم را بدون گفتن یک کلمه به مخاطبین شما منتقل کند؟ چرا هویت بصری برند مهم است؟ برای درک درست...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.