نسخه آزمایشی!

انقلاب(سیر تکاملی ) روی میز ها !

فهرست مطالب

 

لینک در صورت لود نشدن

با این که دو روزی از تبریک گفتن به مناسبت روز برنامه نویسان، دیر هست ولی با توجه به این که همه دنیای امروز ما در دستان این عزیزان هست، میشه الانم تبریک گفت :)
تبریک فراوان ….
این که در حال حاضر یکی از کسانی که در زندگی همه افراد دنیا انقدر تاثیر مستقیم دارند، همین برنامه نویسان هستند! شاید باورش سخت بود و باشه ولی نمیشه کتمان کرد… همه چیز در تسخیر برنامه نویسان و برنامه نویسی قرار گرفته.
حال با این که هزاران بار گفته شده که این برنامه ها با تمام خدمتشون آسیب های زیادی هم زدند، اما باید به این نکته مهم توجه کرد … این دوستان تمام سعی شون بر رفع نیاز ها و راحتی زندگی بوده و اگر جور دیگه ای استفاده میشه، اون بر میگرده به خود افراد و رفتار شخصی شون، در استفاده از تکنولوژی و اپلیکیشن های موبایل.
همه اینا رو گفتم تا نظرتون جلب کنم به فایل گیف زیر که بسیار خوب و زیبا این تغییرات اساسی رو در زندگی شخصی و کاری انسان ها نشون داده.

بیشتر بخوانید:  من یک آگهی را دیده‌ام که نه دو برابر، نه سه برابر بلکه نوزده و نیم برابر دیگری موجب فروش شد !!!

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

1d3368631835406d8a82be332dc49ee5_L
بزرگی گفته شما می‌توانید در هر حوزه‌ای که کار می‌کنید برایش ایده‌های الهام‌بخش پیدا کنید. بله این حرف کاملا درست است و من هم با آن موافقم اما مشکل اینجاست که در برخی از حوزه‌های تخصصی همچون نوشتن یا طراحی...
3cfd4ff673c93395fd580159a9616109_L
طراحی گرافیک یکی از مشاغل جذابی است که افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. اما در این میان برخی از طراحان هستند که فکر می کنند انتخاب های ضعیفشان در حوزه طراحی هرگز دیده نمی شود و...
6ce8174e82984e94a7a98889b7c17e32_L
شما چطور می‌توانید به صورت بصری از رقبای خود متمایزشوید؟ چگونه یک هویت برند را توسعه می‌دهید که یک داستان منسجم را بدون گفتن یک کلمه به مخاطبین شما منتقل کند؟ چرا هویت بصری برند مهم است؟ برای درک درست...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.