نسخه آزمایشی!

نکاتی که بازاریابان در مورد تولید فیلم های ویدئویی باید بدانند

فهرست مطالب

۳.منابع آموزشی زیادی  در دسترس است:

چیزی که بیشتر افراد نمی دانند این است که منابع آموزشی زیادی  در مورد تولید فایل های ویدئویی وجود دارد و بیشتر آنها به صورت رایگان یا ارزان قیمت در اختیار افراد قرار می گیرد.  هر چیزی که برای تولید فایل های ویدئویی خود نیاز دارید در سایت هایی همچون یوتیوب یا Udemy وجود دارد. شما می توانید از سایت های زیر برای انجام اینکار بهره مند شوید:

 [ بخش دوم ] ———-  بخش اول

Wistia Library:
این برنامه بیشتر در مورد ساخت فیلم های ویدئویی تجاری موفق است. به شما اجازه می دهد در مورد تمامی جوانب تولید فایل های ویدئویی برای کسب وکار خود اطلاعاتی به دست آورید.
No Film School:
این سایت یکی از محبوب ترین پلتفرم هایی است که برای تولید فیلم های ویدئویی وجود دارد. این سایت بر روی جوانب فنی فیلم سازی، تولید و صنعت موجود تمرکز دارد. همچنین کتاب های الکترونیکی و راهنماهای دیگری نیز در داخل سایت وجود دارد.
Cinema 5D:
این سایت یک مکان عالی برای نقد و بررسی ها( به خصوص در مورد تجهیزات و نرم افزارها)،اخبار و بحث در حوزه صنعت است.  اگر در حوزه تولید فیلم های ویدئویی زنده تازه کار هستید، می توانید از بحث های موجود در این سایت برای انتخاب بسته یا دوربین مورد نظر خود استفاده کنید.

۴. بازاریابی از طریق فایل های ویدئویی کارساز و مفید است:

همانطور که در آغاز این مقاله بیان کردیم، ویدئو ها  به یک بخش بسیار مهم در دنیای بازاریابی تبدیل شده اند و کاربران دوست دارند محتوای ویدئویی را تماشا کنند. بازاریابی از طریق ویدئو کارساز و مفید است زیرا شما می توانید:
•    مخاطبان خود را تعریف کنید.
•    یک ارتباط عاطفی و احساسی بسازید.
•    داستان ها و ایده های خود را به طور موثر در اختیار افراد قرار دهید.
•    از تجسم بصری برای توضیح مفاهیم مختلف استفاده کنید.
•    محتوایی ایجاد کنید که مشتری محور است.
در حالیکه سایر محتواهای تولید شده  نیز می تواند به این اهداف دست یابد اما فایل های ویدئویی به شما این فرصت را می دهد که با مشتریان خود ارتباط موثرتری داشته باشید و  به صورت مستقیم و خلاقانه وارد کسب وکار با آنها شوید. از آنجایی که این روش یکی از ارجح ترین روش ها برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز است، شما می توانید افراد را جذب کنید و بازدید بیشتری داشته باشید. تولید فایل های ویدئویی به شما اجازه می دهد وارد یک روند رو به رشد شوید و روش جدیدی را به دست آورید که مشتریان برای کسب اطلاعات به دنبال آن هستند.

بیشتر بخوانید:  افسانه هشتم: تنها کسب وکارهای بزرگ می‌توانند از تبلیغات دیجیتال استفاده کنند

۵. مزایای سئو:

چرا بازاریابان باید اطلاعات زیادی در مورد تولید فایل های ویدئویی داشته باشند؟ چرا کسب وکار شما باید از محتوای ویدئویی بهره مند شود؟ اگر تنها یک دلیل برای اینکار وجود داشت آن مزایای فایل ویدئویی برای سئوست.  محتوای ویدئویی به کسب وکارها اجازه می دهد رتبه بهتری در موتورهای جستجو به دست آورند. بیشتر موتورهای جستجو در حال حاضر ارزش زیادی برای محتوای ویدئویی قائل اند و به طور مشابه بازدید کنندگان نیز به دنبال فایل های ویدئویی با حجم کم هستند. این موضوع به بهبود رتبه بندی سایت کمک می کند.

نتیجه گیری:
در آینده نزدیک تولید فایل های ویدئویی برای کسب وکارها به یک نقش ضروری برای بازاریابان تبدیل خواهد شد. با افزایش مصرف فایل های ویدئویی به صورت آنلاین و  کمبود بازاریابان ماهر در این حوزه،  می توان با سرمایه گذاری در این بخش از سایر رقبا پیشی گرفت. شرکت تبلبغاتی کروشه در بخش دیجیتال مارکتینگ مقالاتی در این رابطه منتشر کرده که میتوانید آنها را نیز مطالعه نمایید.

منبع

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.