نسخه آزمایشی!

بهترین نکات بازاریابی لینکداین از زبان ۱۱ چهره سرشناس

فهرست مطالب

در طول سال ها، لینکداین به عنوان یک پلتفرم برای تولید سرنخ های با کیفیت برای کسب وکارها رشد بسیار زیادی داشته است. در حقیقت، تحقیقات انجام شده نشان می دهد حدود ۸۰ درصد سرنخ های B2B از لینکداین هستند و ۷۹ درصد از بازاریابان B2B بر این باورند که لینکداین یک روش موثر برای کسب و تولید سرنخ است.

هدف کسب وکار شما هر چیزی که باشد ( به عنوان مثال ممکن است هدفتان افزایش دیده شدن، افزایش فروش یا بهبود خدمات رسانی به مشتری باشد) همیشه می توان به کمک لینکداین محصولات و خدمات را تبلیغ کرد و به کمک آن مزایای بسیار زیادی کسب نمود. این اهداف با داشتن یک برنامه بازاریابی مدون و مستحکم برای لینکداین قابل دسترسی هستند. برای اینکه به شما کمک کنیم برنامه بازاریابی مناسبی برای خود داشته باشید در این مقاله نکات و ترفندهای مرتبط با لینکداین را که متخصصان به اشتراک گذاشته اند با هم مرور خواهیم کرد.

Michaela Alexis رییس Grade A Digital:

هرگز تنها مقالاتی که منتشر می کنید را در این رسانه به اشتراک نگذارید. بعد از اینکه مقاله ای را منتشر کردید، لینک آن را بردارید و یک نوشته مختصر در مورد آن بنویسید و در آن توضیح دهید چه کسانی از خواندن این مقاله نفع خواهند برد.

اینکار به شما کمک می کند انگیزه بیشتری برای خوانندگان خود فراهم کنید و اگر مقاله عالی داشته باشی می توانید شانس فعالیت های ویروسی در لینکداین خود را دو برابر نمایید

 برایان دین بنیان گذار وب سایت Backlinko :

اگر می خواهید بر روی پست های لینکداین خود تعامل زیادی به دست آورید هرگز محتوایی ننوسید که تنها برای جذب یک گروه خاص از متخصصان مفید است. در عوض بهتر است پستی را منتشر کنید که می تواند برای همه افراد موثر باشد و آن ها را به بیان دیدگاه ها و کامنت گذاری تشویق نماید.

به عنوان مثال یکی از دوستان من به نام جان دوهرتی (John Doherty) پست لینکداینی دارد که ۱۰ میلیون بازدید و ۹۷۰۰۰ کامنت داشته است. حتما از خودتان می پرسید چگونه چنین چیزی ممکن است؟ این پست در مورد روزی بود که جان تصمیم گرفته بود یک کارآفرین باشد.

بیشتر بخوانید:  11 موردی که باید در مورد تجربه کاربری UX بدانید - 02

چه شما کسب وکار خود را آغاز کرده باشید و چه آغاز نکرده باشید هنوز می توانید از چنین پست هایی استفاده کنید و چون افراد زیادی می توانند با چنین پست هایی ارتباط برقرار کنند حتما پست شما را دوست خواهند داشت و کامنت های خود را در آن خواهند نوشت.

من متوجه یک نکته مهم شده ام و آن هم این است که پست های جذاب برای تعداد زیاد مخاطبان می تواند عملکرد بهتری داشته باشد. در حقیقت پست های موفق من در لینکداین موضوعات زیر را داشتند:

  • Haters and online trolls (164k بازدید)
  • Popups (97k بازدید)
  • Flying business class vs. coach (278k بازدید)


می بینید؟ اصلا لازم نیست برای ایجاد یک پست تعاملی متخصص باشید. بر روی لینکداین نباید از دیده شدن بترسید. اگر مطمئن نیستید موضوع شما به اندازه کافی گسترده نیست بهتر است از خودتان بپرسید ایا مادر من می تواند بر روی چنین پستی کامنت بگذارد؟

دنیس فو، بنیانگذار Blitzmetrics

من هر پستی که بر روی فیس بوک تعامل زیادی ایجاد کرده بود را دوباره بر روی لینکداین پست می کنم. در مورد پست های لینکداین از عناوین شغلی برای تبلیغ بر روی فیس بوک استفاده می کنم.

برایان والاس، بنیانگذار Nowsourcing

در لینکداین معمولا داستان ها و ترندهای برتر در طول روز به نمایش در می آید اما بیشتر افراد نمی دانند که در این پلتفرم می توانند به دنبال محتوا نیز باشند. به کمک این روش می توانید به دنبال هشتگ هایی باشید که در داستان ها و جرایانات داع ترند شده برتر وجود دارد. سپس خودتان مطلبی در مورد این ترندها بنویسید. اینکار کمک می کند نگرش جدیدی از مطلب را پوشش دهید و در جستجوهای افراد نیز دیده شوید. در این شرایط افراد نه تنها شما را می بینند بلکه می توانند با پست هایتان تعامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید:  نقش اتوماسیون در بازاریابی دیجیتال

آلن گانت، رییس و مدیر عامل TrackMaven:

مطمئن شوید هر پستی که در لینکداین به اشتراک می گذارید یک سوال دارد. لینکداین شبکه اجتماعی است و همین امر باعث می شود محلی عالی برای بحث کردن باشد. به نظر می رسد الگوریتم فید نیز ارزش زیادی به کامنت ها می دهد. به همین خاطر تنها به لایک کردن افراد بسنده نکنید. اگر لینکی را پست کنید و از آن عبور نمایید قادر نخواهید بود به درستی مخاطب را جذب کنید. مطمئن شوید که محتوای شما یک مکالمه و بحث را در این شبکه اجتماعی آغاز می کند.

گولدی چان، بنیانگذار Warm Robots

از بخش خلاصه لینکداین برای جذب فراخوان اقدام به عمل یا همان CTA استفاده کنید. ایمیل درستی در آن تعبیه نمایید، لینکی قرار دهید و از آدرس سایت خود استفاده نمایید. مطمئن شوید افرادی که محتوای شما را در لینکداین می بینند به سمت یک اقدام مناسب سوق داده می شوند.

Des Natalia Wiechowski مربی برندینگ شخصی Think Natalia:

همه زمان خود را صرف صفحه شرکتی نکنید. از کارمندان خود به عنوان سفیر برند استفاده کنید و از آن ها بخواهید برند شما را به دنیا نشان دهند. حتما از خود می پرسید چرا؟ افراد زمانی که پروفایل کارمندانتان را می بینند ۱۰ برابر بیشتر از صفحه شرکتی با آن تعامل خواهند داشت. چگونه می توانید اینکار را انجام دهید؟

بر روی کارمندان خود سرمایه گذاری کنید. ۵ الی ۱۰ مورد از کارمندان مسئولی که دارای مخاطبین خوبی هستند را انتخاب کنید و از آن ها بهره ببرید. تیم متخصصان می تواند به ایجاد یک صفحه خوب برای کارمندان کمک کند. می توانید از افراد متخصص برای اینکار استفاده کنید و آن ها را با دنیای دیجیتال وفق دهید و محتوای با ارزش و با کیفیتی را توسعه دهید. در این شرایط کارمندان می توانند محتوای تولید شده را در پروفایل خود به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید:  تعریف دیجیتال مارکتینگ به کمک 5D

جاش فچر مدیر عامل و بنیانگذار BAMF Media:

نکته کلیدی که باید مدنظر داشته باشید این است. مخاطبین خود را از لینکداین دانلود کنید و سپس آن ها را به عنوان مخاطب سفارشی در فیس بوک و اینستاگرام آپلود نمایید. اینکار به ایجاد فاکتور اعتماد، دوست داشتن و اطلاع یافتن در میان مخاطبان کمک می کند.

آرون اورندورف ، ویراستار Shopify Plus:

من از افرادی که سالروز مشغول شدن به کار را تبریک می گویند تشکر می کنم و از آن ها می خواهم به من کمک کنند پستی را با سایر افراد به اشتراک بگذارم.

در این شرایط با یک تیر دو نشان زده ام:

  • می توانم از چیزی که در واقع اسپم محسوب می شود به نفع خودم استفاده کنم. در این شرایط پاسخ تبریک افراد را می دهم بدون اینکه مزاحمشان شده باشم.
  • به یک ویدئو در لینکداین لینک می دهم و همین امر تعامل را بهبود می بخشد
  • · یک دکمه برای کلیک کردن فراهم می کنم و باز هم تعامل را بهبود می بخشم.

مانو گوسامی مدیر عامل و بنیانگذار SuperFan Inc:

یکی از ترفندهای اصلی من برای بازاریابی در لینکداین استفاده از Medium یا سایر وبلاگ های محبوب است. در این شرایط می توانم پست های ترند در طول روز را شناسایی کنم و پستی را در لینکداین برای آن بنویسم و به اشتراک بگذارم. اینکار باعث ایجاد محتوای ویروسی می شود زیرا فرمول محتوای ویروسی ترکیبی بین بافت و مرتبط بودن است.

نکات و ترفندهای اضافی برای لینکداین:

به کمک فرایندهای سه مرحله ای زیر می توان نرخ تعامل کاربر در لینکداین را افزایش داد:

  • ارسال مطالب متعدد در توییتر
  • فیلتر کردن توییت هایی که تعامل زیادی دارند
  • استفاده از پست های برتر توییتر در لینکداین

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.