نسخه آزمایشی!

۳۴ افسانه‌ای که درباره تبلیغات دیجیتال وجود دارد

فهرست مطالب

حوزه تبلیغات دیجیتال در طول چند دهه گذشته دچار تغییرات زیادی شده است. از پلتفرم های جدید تا انواع خلاقانه جدید و روشی که مشتریان به تبلیغات آنلاین پاسخ می دهند همه و همه دچار تغییراتی شده است.
متاسفانه این تغییرات باعث شده است افراد در مورد تبلیغات آنلاین دچار سردرگمی و تردید شوند. بیشتر افراد بر این باورند که تبلیغات دیجیتال همان تبلیغات پاپ آپ اسپم، بنرهای آزاردهنده یا مواردی هستند که تجربه کاربری را مختل می سازند و باعث اختلال در فرآیند خرید مشتریان می شوند.

همین تصورات نادرست باعث شده است بازاریابان نتوانند از این حوزه برای جذب بازدیدکننده، سرنخ و مشتریان بالقوه به نحوه صحیح و قابل قبول استفاده کنند و بودجه های تبلیغاتی شان را برای موارد درستی صرف نمایند.
در ادامه همراه ما باشید تا در ۳۴ بخش مختلف حقایقی را در مورد تبلیغات دیجیتال بیان خواهیم کرد و سعی می کنیم افسانه های موجود درباره تبلیغات دیجیتال و تبلیغات در رسانه های اجتماعی بیان کنیم.

در ادامه سعی می کنیم بهترین تمریناتی که در این حوزه وجود دارد را با هم مرور نماییم. افسانه های عمومی درباره تبلیغات دیجیتال: تبلیغات دیجیتال در دنیای آنلاین امروز بر تبلیغ کنندگانی تکیه دارد که به نیازهای بازدیدکنندگان احترام می گذارند و تلاش دارند برای به دست آوردن نتایج بهتر و موثرتر، محتوای با کیفیتی فراهم آورند.

بیش از نیمی از محققان حوزه B2B را افراد نسل هزاره تشکیل می دهند. خوب زمانی که از این نسل صحبت می کنیم خیلی چیزها برایمان روشن می شود. افراد نسل هزاره عاشق اینترنت هستند و در اینترنت زندگی می کنند. برای اینکه بتوانید با چنین مخاطبانی تعامل داشته باشید بهتر است بایدها و نبایدها و نیز تاکتیک های خاص هر کانال را بشناسید.

بیشتر بخوانید:  چرا فالوورهای شما در اینستاگرام رشد نمی کنند؟

هر پنج شنبه ساعت ۱۱ در وبلاگ آژانس تبلیغاتی کروشه منتظر باشید تا افسانه های تبلیغات دیجیتال را با هم مرور کنیم.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.