نسخه آزمایشی!

نوآوری های حوزه بازاریابی محتوا کدامند؟

فهرست مطالب

۵. Whole Food: کمک و آموزش مشتریان

این شرکت به سختی کار می کند تا بتواند خود را نه به عنوان یک فروشگاه خواربارفروشی بلکه به عنوان یک انتخاب برای سبک زندگی معرفی کند. این شرکت تلاش می کند شیوه زندگی سالم را در میان افراد ترویج دهد و آنها را در مورد غذاهایی که می خورند آگاه سازند. این شرکت توانسته است به خوبی قوانین موجود را در بازاریابی محتوای خود بگنجاند. به عنوان مثال مقالاتی در مورد خرید غذاهای سالم با بودجه اندک یا تغییر رژیم غذایی توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. مهم تر از همه این است که این سایت از یک زبان فعال استفاده می کند که همین امر باعث شده است مخاطب احساس کند نقش فعالی در تجربیات موجود داشته است.
چگونه می توان از خلاقیت این شرکت استفاده کرد؟

شما نیز می توانید با تولید و انتشار محتوای جامع و تعاملی، مشتریان جدیدی را به دست آورید و ارتباطات پایداری با مخاطبان موجود داشته باشید. داشتن یک زندگی سالم چیزی است که شرکت Whole Foods برای رسیدن به آن تلاش می کند . محتوای تولیدی نیز از همین ایده پشتیبانی می کند. محتوایی ایجاد کنید که واقعا بتواند به مخاطب کمک کند و مشکلات او را حل نماید.

۶. Coca-Cola-ایجاد همزمان تجربه شخصی و جهانی:

همانطور که می دانید کوکا کولا یکی از برندهای شناخته شده در جهان است. احساسی که نوشیدن نوشابه های کوکا کولا در یک روز گرم تابستانی به افراد منتقل می کند یک تجربه جهانی است. در کمپین ایجاد شده این شرکت تلاش کرده است تجربه ناب و منحصر به فردی در اختیار هر فرد قرار دهد. تنها کاری که این شرکت انجام داده بود این است که نام افراد را بر روی قوطی ها و بطری های نوشابه چاپ کرده بود.

بیشتر بخوانید:  معرفی بهترین ترندهای طراحی سایت

به همین خاطر افراد می توانستند از همین طریق شناسایی شوند. در این کمپین و سایر تکنیک های بازاریابی شرکت کوکا کولا، تلاش شده است که یک تجربه مشترک بنیادین ایجاد گردد و همه افراد را در این طرح درگیر سازد. در مرحله بعدی، مشتریان می توانستند نام ها و عناوین مختلفی را در بطری ها داشته باشند و آن را سفارشی سازی نمایند.

چگونه می توان از این خلاقیت استفاده کرد؟
کوکا کولا با ایجاد تجربه منحصر به فرد و قابل اشتراک توانسته است الهام بخش مخاطبان خود باشد. این شرکت توانسته است از همین طریق مخاطبان را تشویق کند در کمپین بازاریابی شان شرکت کنند. افراد دوست دارند نام خود یا دوستانشان را بر روی بطری های موجود در فروشگاه پیدا کنند. برخی از آنها حتی عکس خود را در کنار بطری انداخته بودند و در صفحه شخصی خود در فیس بوک منتشر کرده بودند. محتوای خود را به گونه ای شخصی سازی کنید که با مخاطبانتان ارتباط برقرار کند.

۷. Farmers Insurance: قدرتمندسازی مشتریان با نکات و پشتیبانی افراد حرفه ای
این شرکت تلاش می کند با ایجاد محتوای مناسب، مشتریان و مخاطبان خود را قدرتمندتر کنند. این شرکت سعی می کند مشتریان خود را به گونه ای آموزش دهد که تخصص کافی در آن موضوع را به دست آورند. این سایت اطلاعات مفید و عملی در اختیار افراد قرار می دهد. در این سایت می توانید طیف وسیعی از مقالات مختلف را در مورد مسائل متفاوت پیدا کنید.
چگونه می توان از این خلاقیت استفاده کرد؟ این سایت مکان عالی برای شروع کارهای مختلف است زیرا نکات مختلفی توسط افراد حرفه ای منتشر می شود. اگر محتوای موجود نتواند پاسخی برای مشکلات ارائه کند، مشتریان Farmers Insurance می توانند با متخصصان مربوطه در تماس باشند و از راهنمایی های آنان بهره مند شوند. از محتوای خود برای حل مشکلات مخاطبان استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  17 همایش دیجیتال مارکتینگ در سال 2017

۸.New York Times- در آغوش گرفتن فناوری های جدید برای مرتبط ماندن
در دنیای دیجیتال امروز، جای شگفتی است که رسانه های چاپی هنوز زنده مانده اند و به کار خود ادامه می دهند. باور اینکه همیشه جایگاه ویژه ای برای رسانه های چاپی همچون کتاب، مجله و کاغذ در فرهنگ های مختلف وجود خواهد داشت بسیار دشوار است. شرکت هایی که در حال تولید چنین مواردی هستند در حال ناپدید شدن هستند و همین امر نشان می دهد که رسانه های چاپی برای زنده ماندن باید تلاش کنند. نیویورک تایمز یکی از رهبران پیشرو در دنیای رسانه های چاپی است. با استفاده از واقعیت مجازی، نیویورک تایمز توانسته است روش های جدیدی را برای تجریه دنیای موجود در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.
چگونه می توان از این ایده استفاده کرد؟ نیویورک تایمز نه تنها محتوای منحصر به فرد برای Google Cardboard ایجاد می کند بلکه این محتوا را برای بازدید کنندگانی که از صفحه نمایش های شخصی استفاده می کنند سازگار کرده است. افرادی که دوست ندارند از Google Cardboard استفاده کنند یا استفاده از واقعیت مجازی را دوست ندارند می توانند به گونه ی دیگری از محتوای موجود استفاده کنند. این یک نمونه عالی برای سازگار کردن محتوا با تمامی روش هایی است که افراد از آن استفاده می کنند.

نتیجه گیری:
حالا زمان آن فرا رسیده است که در ایده های تولید محتوا تجدید نظر کنید. شما می توانید با به دست آوردن ایده های ناب، برند خود را بسازید و مخاطبان را به تعامل وادارید. اجازه دهید در پایان کار خلاصه ای از موارد بیان شده در این مقاله را با هم مرور کنیم.
•محتوایی ایجاد کنید که افراد دوست دارند به اشتراک بگذارند. دلیل این اشتراک می تواند سرگرم کننده بودن ، قدرتمند بودن، جذاب بودن یا ارزشمند بودن محتوای شما باشد.
• محتوای منحصر به فردی ایجاد کند حتی اگر مجبور هستید از موارد قدیمی استفاده کنید.
•هر جایی که می توانید تجربیات موجود را شخصی سازی کنید.
•داستانی را تعریف کنید که افراد با آن ارتباط برقرار کنند.
•به مخاطبان خود چیزی را یاد بدهید.
•محتوای خود را با روش های جدید و پلتفرم های مختلف سازگار کنید.

بیشتر بخوانید:  تفاوت بین بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی

از مقالات شرکت کروشه در بخش دیجیتال مارکتینگ و وبلاگ این سایت دیدن فرمایید.

منبع

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.