نسخه آزمایشی!

معرفی بهترین ترندهای طراحی سایت

فهرست مطالب

۵- صفحات فوق‌العاده ساده

بیشترین محبوبیت با طرح‌هایی است که با یک نوار ضخیم بیرون از چارچوب صفحه، شروع شوند. بیشتر طراحان، طرح‌هایی را انتخاب می‌کنند که فقط یک یا دو کلمه بر روی صفحه‌نمایش شروع شود؛ و قبل از این‌که شما نگران SEO باشید، معمولاً این صفحات با حجم زیادی از اطلاعات زیر scroll بسته‌شده‌اند. این‌یک مثال خوب است که ببینیم چگونه عادات کاربران در حال ایجاد یک تغییر کلی در طراحی وب است. به لطف فراوانی اسکرولینگ بر روی وب‌سایت‌های موبایل، کاربران صرف‌نظر از نوع دستگاه، مدام در حال ثبت صفحات بیشتر هستند. این ممکن است طراحی نور و بسته‌های طراحی‌شده با محتوا را آسان‌تر کند.

این‌یک ترفند است: فقط مطمئن شوید که این طرح‌ها به‌اندازه کافی برای کاربران ساده و قابل‌درک هستند وگرنه آن‌ها را درگیر پیچیدگی خواهد کرد.

۶- الگوهای جدید کنترل

نیازی نیست که navigation را به بالای طرح بچسبانید. از طرح‌های مخفی و یا pop-up برای navigation در کنار یا پائین صفحه استفاده کنید. حرکت menu کاملاً مرسوم است. زمانی که به فکر ایجاد یک تغییر در سبک navigation افتادید، درباره الگوی کاربران هم فکر کنید. یافتن یک الگو و اینکه چگونه کاربران بتوانند به‌راحتی با آن کارکنند. اگر طرح شما این ویژگی را داشت، آن را اجرا کنید وگرنه به سراغ ایده دیگری برای شرکت تبلیغاتی خود بروید.

۷- طراحی لامسه‌ای

طراحی وب‌سایت در اشیاء فیزیکی ریشه دارد. این کار با طراحی مواد و توسعه بیشتر صفحات لمسی و اشیاء چندلایه شروع شد. این روند در حال گسترش به بصری نیز هست. طراحان اغلب واقعیت‌گرا هستند. این شامل استفاده از  عکس بجای تصویر و عناصر بسیاری است که کاربر می‌تواند به آن‌ها رسیده و حتی لمس کند. عکس‌ها طبیعی‌تر هستند و همچنین شامل عناصری هستند که از مواد موجود در طبیعت ساخته‌شده‌اند و در اشیاء قابل‌مصرف بکار رفته‌اند.

بیشتر بخوانید:  افسانه سیزدهم : تبلیغات در موتورهای جستجو باید همیشه سبز باشد

۸- پالت های رنگ‌های خنثی

اصول لمسی به‌خوبی پالت های رنگ را منتقل خواهند کرد. در دو سال گذشته ما شاهد طراحی‌های رنگارنگی در طراحی وب بوده‌ایم، که بیشتر به سمت طرح‌های طبیعی‌تر رفته و مجموعه‌ای از تصاویر خنثی را شاهد هستیم. بیشتر از سبز و بژ استفاده‌شده و کمتر از صدا در پروژه‌ها استفاده می‌شود. پالت های رنگ از جهان طبیعی مشتق شده و اغلب خیرگی، روشنی و نئون کمتری دارند.

۹- تأثیر وب‌های پوشیدنی

طرح‌های کوچک همه‌چیز را تحت تأثیر قرار خواهد داد. در طراحی‌های اولیه موبایل‌ها، ذهنیت کار کردن با همه وب‌سایت‌ها نهفته است. یک رویکرد پوشیدنی به‌طور خاص، طراحی موبایل را تحت تأثیر قرار داده است. همان‌گونه که شما دوست دارید برنامه‌هایتان را بر روی گوشی موبایل یا ساعت مچی‌تان داشته باشید. این توانائی به‌احتمال‌زیاد نگاه و پیچیدگی برخی از برنامه‌های تلفن همراه را تغییر خواهد داد. ما ممکن است تایپوگرافی بزرگ‌تر ببینیم و مدل‌های کوچک‌تر گوشی‌ها ساخته شوند. با افزایش درخواست بسیاری از کاربران برای خرید برخی انواع ابزارهای پوشیدنی و تمایل به تعامل این ابزارها با سایر دستگاه‌ها به نظر می‌رسد، طراحی این روش باید زودتر ازآنچه تصور می‌شود، صورت گیرد.

۱۰- تایپوگرافی سفارش

نوشتن با حروف بزرگ و ضخیم هرگز از مد نمی‌افتد. این‌یکی از آن چیزهایی است که به نظر می‌رسد روند آن بهتر و بهتر می‌شود. به لطف تعداد فزاینده فونت‌های وب و سازگاری آن‌ها، بیشتر طراحان ریسک طراحی تایپوگرافی با حروف دارای سبک جدید و جالب را پذیرفته‌اند. این‌یک پیروزی هم برای طرح و هم برای کاربرانی است که به‌احتمال‌زیاد از حروفی که تغییر چندانی نمی‌کنند خسته شده‌اند و به نظر می رسداین پروژه به‌زودی بر فضای وب تسلط پیدا کند.

بیشتر بخوانید:  راهنمای بازاریابی محتوا: 40 نکته و تاکتیک برای تولید و ترویج محتوا

از سبک نوع محصول این‌گونه به نظر می‌رسد که طراحان برای سیستم فونت سفارشی، نیاز به تفکر برای افزودن فونت‌هایی دارند که جذابیت بصری نیز داشته باشد. فقط به خاطر داشته باشید که هنوز هم حروف بی‌روح نیازمند بازخوانی هستند؛ بنابراین ابتدا اطمینان پیدا کنید که ترکیب آن با یک تصویر یا یک اثر هنری مستقل، می‌تواند همان درکی را که مدنظر شماست به کاربر منتقل کند.

بخش اول این مقاله با عنوان ۱۰ ترند برتر طراحی سایت در سال ۲۰۱۷ در قسمت دیجیتال مارکتینگ سایت قرار دارد.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.