نسخه آزمایشی!

دکمه فراخوانی Call to action در دیجیتال مارکتینگ

فهرست مطالب

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که به منظور خواندن یک مقاله خبری به دنیای وب سری بزنید و سی دقیقه بعد ، خود را در حال تماشای ویدئوی یوتیوب یا جستجو در ویکی پدیا برای شناخت یک شهر ایتالیایی بیابید؟

بله این موارد ممکن است در برنامه کاری شما نباشد اما به آن ارجاع داده می شوید. دنیای محتوای آنلاین تمایل انسان ها برای تغییر توجه ما به مسیرهای جدید و پیش بینی نشده را تقویت می کند.

تنها یک کلیک می تواند شما را از یک مکان به مکان دیگر ببرد  و ذهن شما را وارد یک موضوع کاملا متفاوت سازد. حدس بزنید در این شرایط چه اتفاقی خواهد افتاد؟

هر کسی ( ناشران و رسانه ها، سازمان ها و کسب وکارها، هنرمندان و وبلاگ نویسان)  برای گرفتن این کلیک با سایرین رقابت می کنند. به عنوان یک بازاریاب یا صاحب کسب وکار، باید  بتوانید در این دنیای جدید زنده بمانید. همانطور که می دانید Call to action ها ابزارهای مفیدی هستند که در این شرایط به شما کمک خواهند کرد.  این گونه موارد قدرت کافی برای جلب توجه افراد و هدایت آنها به موضوعات جدید را دارند.

یک Call to action، تصویر یا متنی است که  بازدید کننده را تشویق می کند فعالیتی همچون اشتراک در خبرنامه، بازدید از وبینار یا دموی محصول را انجام دهد. CTA باید افراد را به سمت صفحات فرود هدایت کند که در آن اطلاعات تماس بازدید کننده برای بازاریابی جمع آوری می گردد. به همین خاطر، یک CTA موثر منجر به تولید سرنخ های بسیار و تبدیل آن  به مشتری می شود.

بیشتر بخوانید:  راهکارهای استفاده از پتانسیل کارمندان در تولید محتوا

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.