نسخه آزمایشی!

توپ طلای دنیای دیجیتال در دستان کریستین رونالدو

فهرست مطالب

ستاره های هالیوود؛ موسیقی دان ها و تمامی ستاره های بزرگ برای محبوبیت بیشتر و بهبود استراتژی های خود در آژانس های دیجیتال مارکتینگ سرمایه گذاری می کنند. اما این روند در حوزه ورزش زیاد جدی گرفته نمی شود و به طور کلی می توانیم بگوییم حوزه ورزش تا حدودی از باقی حوزه ها عقب مانده است. حالا این سوال مطرح می شود که چرا ورزش باید از این قافله عقب بماند؟

برای کسب نتایج بهتر، باید بازاریابی های منحصر به فرد و خلاقانه انجام شود. کریستین رونالدو یکی از محبوب ترین بازیکنان جهان، عملکرد بسیار بالایی در حوزه خود دارد و نسبت اهداف به بازی آن بسیار بالا است. در این مقاله قصد داریم روشی که او برای دیجیتال مارکتینگ استفاده می کند را همراه هم بررسی کنیم. او یک برند دیجیتالی را به نام ۷egend را راه اندازی کرده است که نام آن برگرفته از شماره پیراهنش است.

 

قدرت واقعی دیجیتال رونالدو:

کریستین یکی از محبوب ترین و معروف ترین شخصیت ها در شبکه های اجتماعی پرطرفدار مانند یوتیوب و اینستاگرام است. او دارای بیشترین تعداد فالور (۱۲۹میلیون) است و به همین دلیل بسیاری از طرفدارانش به سایت او سر می زنند. او با برندهای مشهور در حوزه های بیمارستان، غذا، نساجی، پوشیدنی ها و سایر موارد همکاری و مشارکت نزدیک دارد.

تجزیه و تحلیل های دیجیتال رونالدو

 

مقایسه بازدیدهای سایت رونالدو:

در این بخش تجزیه و تحلیل هایی مطرح می شوند که مقدار واقعی بازدید از سایت رونالدو را به خوبی نشان می دهند و آن را با سایت سایر بازیکنان مقایسه می کنند. اینجا داده های آنالیتیکی سئوی مقایسه شده با سایر سایت ها ارائه شده است. CR7 بالاترین نمره در سئوست که با سایت های نیمار و مسی مقایسه شده است.

 

DBI چیست؟

شاخص Davie-Brown Index یا DBI، یکی از شاخص های منحصر به فرد برای آژانس های تبلیغاتی، برندها و بازاریابانی است که درک مشتری از سلبریتی هایی همچون هنرمندان عرصه موسیقی، سیاست مدارها، ورزشکاران، رهبران کسب وکارها، ستاره های تلویزیونی، ستاره های فیلم و شخصیت های خبری را مورد بررسی قرار می دهد.
DBI به عنوان مهم ترین داده برای تعیین توانایی سلبریتی ها برای تحت تاثیر قرار دادن خرید و نیت خرید مشتری و نزدیکی به برند مورد استفاده قرار می گیرد. در این جا نمرات DNI برند رونالدو را مشاهده می کنید.
بیش از ۹۰ درصد افراد رونالدو را می شناسند و درباره او اطلاعاتی دارند و این در حالی است که ۸۷ درصد آن ها درباره مسی اطلاعاتی شنیده اند. نمره DBI رونالدو کمک شایانی به او کرده است.

بیشتر بخوانید:  34 افسانه‌ای که درباره تبلیغات دیجیتال وجود دارد

 

 

به علاوه، برزیل از جمله کشورهایی است که دسترسی مردمش به اینترنت بسیار بالا است و همین موضوع باعث شده افراد زیادی به سایت رونالدو و برند آنلاین او دسترسی داشته باشند. سایت رونالدو دسترسی بالایی نسبت به سایت مسی دارد. افرادی که از زبان پرتغالی استفاده می کنند بیشترین دسترسی را به سایت این دو ورزشکار دارند. داده های زیرِ نمودار در مورد هشتم ژانویه ،۲۰۱۷،  چهارم ژوئن ، ۲۰۱۷، ۲۹ اکتبر،۲۰۱۷ است.

 

ارزش رونالدو در رسانه های اجتماعی:

اسپانسرهای رونالدو از طریق پست ها و مقالاتی که او در سایت و رسانه های اجتماعی خود منتشر می کند مزایای بسیاری کسب می کنند. در مورد ارزش شبکه های اجتماعی کریستین باید بگوییم که اسپاسرهای او حدود ۹۳۶ میلیون دلار از اکانت های این بازیکن سود کرده‌اند. افراد معروف و تاثیرگذاری مانند رونالدو در برگیرنده برندهای جهانی همچون نایک، Herbalife و Tag Heuer هستند. او برای اسپانسرهای خود از طریق شبکه های اجتماعی ارزش ۱ میلیارد دلاری تولید می کند که عدد بسیار قابل توجهی است.

 

نکات بازاریابی دیجیتال از کریستین رونالدو:

نتایج بازاریابی عالی ناشی از ایده های منحصر به فرد و خلاقانه است و از استراتژی های درستی نشئت می گیرد که رونالدو از آن ها استفاده کرده است. این دقیقا همان چیزی است که رونالدو بر روی آن تمرکز کرده است. این بازیکن محبوب اروپایی یک سری رکوردهای عالی ثبت شده در مسیر رسیدن به اهدافش دارد.

استراتژی ها و نکاتی که او استفاده می کند باعث می شود ما دوباره فکر کنیم و بر روی استراتژی های خود کار کنیم.

 

به دست آوردن محبوبیت و استفاده از رسانه های اجتماعی:

هرچه برند ما نزد افراد بیشتری محبوب باشد و به آن اعتماد کنند، معامله بیشتری هم با ما انجام خواهند داد. ما به راحتی می توانیم افراد اطرافمان را تحریک کنیم تا به برندمان علاقه مند شوند. عقاید و رفتار ما بر روی عملکردمان تاثیر خواهد گذاشت. رونالدو در شبکه های اجتماعی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، به گونه ای که صفحه فیس بوک او جزو چهار صفحه محبوب فیسبوک است و بیش از ۱۲۲ میلیون دنبال کننده دارد، همچنین صفحه ی اینستاگرام او با ۱۲۹ میلیون فالوئر سومین پیج پر مخاطب اینستاگرام و اولین پیج محبوب در حوزه فوتبال می باشد. او همیشه به خود اعتماد دارد و دست به انتخاب های شجاعانه ای در زندگی خود می زند.

بیشتر بخوانید:  راهنمای نهایی برای آنالیتیکس اینستاگرام

ما هم می توانیم از پتانسیل رسانه های اجتماعی برای جذب طیف گسترده ای از مخاطبان استفاده کنیم و کسب وکار خود را رونق و ترویج دهیم. این کار یکی از روش های موثر برای رسیدن به چنین هدفی است. با درگیر کردن دنبال کنندگان با پست های جذاب و آگاه کردن آنان از به روزرسانی ها می توانیم به هدف خود برسیم.

اکانت توییتر رونالدو بیش از ۷۲ میلیون فالور دارد.

بینش و دید صحیح:

کریستین همیشه دید و بینش صحیحی در مورد رسیدن به اهدافش داشته است. همانطور که خودش می گوید: من همیشه تلاش کرده ام بهترین باشم. بازاریابی ما نیز باید دید و بینش صحیحی داشته باشد و بر روی رسیدن به اهداف درست تمرکز نماید. باید سعی کنیم استراتژی های بازاریابی خود را به طور موثر برنامه ریزی کنیم و آن ها را به طور درست اجرا نماییم تا در میان رقبا بدرخشیم.

 

خطاهای خود را نادیده نگیریم، از آن ها درس بگیریم:

حتی بهترین متخصصان نیز اشتباه می کنند. هیچ مسئله ی ناراحت کننده ای درباره خطا کردن وجود ندارد، زیرا می توانیم از این اشتباهات درس بگیریم. حتی رونالدو نیز ساعت ها بر روی اشتباهاتی که در بازی انجام داده فکر می کند و بر روی آن تمرین می نماید. او همیشه می گوید تمرین کردن فرد را قدرتمند می سازد. حتی در حوزه کسب وکارها هم هر اشتباهی باید سطح اعتماد ما را بالاتر ببرد و باعث شود نقاط ضعف خود را شناسایی کنیم و به برطرف کردن آن ها بپردازیم.

بیشتر بخوانید:  روانشناسی محتوای ویروسی

 

انتظارات خود را فراتر ببریم:

رونالدو جزو آن دسته از افرادی است که انتظارات بالایی از خود دارد. در سال ۲۰۰۷ الی ۲۰۰۸، او ۴۲ گل برای منچستر یونایتد زده بود. استمرار و ثبات قدم او باعث موفقیتش شده است. او همیشه به طور مداوم بر روی جنبه های مختلف بازاریابی دیجیتال کار می کند و تلاش دارد آمیخته بازاریابی خود را توسعه ببخشد.

 

دنیای دیجیتال رونالدو:

کریستین رونالدو آژانس دیجیتال مارکتینگ پرتغالی را با نام Thing Pink خریداری کرده است تا بتواند شرکت جدیدی به نام ۷EGEND را راه اندازی کند که جایگزین برند قبلی خواهد شد. او در مورد این پروژه در رسانه اجتماعی صحبت کرده است. این خبر در بخش خبری پرتغال نیز بیان شد. برند حضور خود را در شبکه اجتماعی دارد. بیشتر افراد در اینستاگرام عاشق این برند هستند و آن را دنبال می کنند. او اپلیکیشنی را برای FC Porto راه اندازی کرده است که یک باشگاه فوتبال پرتغالی است. حالا طرفداران این بازیکن می توانند از طریق گوشی های هوشمند، تبلت و ساعت های هوشمند از استادیوم بازدید کنند.

اپلیکیشن سلفی برتر او با نام CR7 Selfie App منتشر شده است. این برنامه با این هدف ایجاد شد که دنبال کنندگان و طرفداران بتوانند در هر زمان و مکانی با اون سلفی بگیرند.

 

 

اپلیکیشن سلفی با رونالدو در یوتیوب بازدید ۱.۵ میلیون نفری را هم رد کرده است. کریستین رونالدو متوقف شدنی نیست. او همیشه در حال تجربه و بررسی ایده های جدید است. همین امر باعث شده این فرد یکی از موفق ترین افراد در حوزه کاری خود باشد.
رویاهای خود را بازگو نکنیم. تلاش کنیم خود را به این رویاها برسانیم.
به رویاهای خود اعتماد داشته باشیم. رونالدو با ایده ها و استراتژی های خود دنیای بازاریابی دیجیتال را متحول کرده است. پس منتظر نمانیم. ما هم با خلاقیت و منحصر به فرد بودن، خود را نشان دهیم.

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.