نسخه آزمایشی!

۷ ابزار بازاریابی رایگان

فهرست مطالب

۱۶.ابزارBlogDash:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۱۹۱۰

این ابزار به شما کمک می کندوبلاگ نویسان مرتبط را پیدا کنید، فیلتر نمایید و مرتب سازید.

نمونه بررسی انجام شده: شما می توانید با BlogDash برند خود را با وبلاگ نویسان مرتبط کنید. این ابزار به شما اجازه می دهد بر اساس مشخصه های خاصی همچون جمعیت و تاثیر گذاران، بازاریابان محتوا و مدیران دیجیتال مارکتینگ را پیدا کنید و با آنها تماس داشته باشید. بعد از اینکه با یک وبلاگ نویس تماس برقرار کردید، می توانید محصولات یا خدمات جدید را برایشان ارسال کنید تا سایر افراد نیز از این موضوع باخبر شوند.

قیمت: رایگان تا۱۹۹ دلار در هر ماه

بررسی های انجام شده: Social Media Today، Viral Blog

بخش اول مقاله: ۲۸ مورد از بهترین ابزارهای بازاریابی تاثیرگذار

۱۷.ابزارPrezly:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل: ۱۴۷۰

این ابزار به شما اجازه می دهد پروفایل غنی از تاثیرگذاران ایجاد کنید، تماس ها را بخش بندی و سازماندهی کنید، تعاملات موجود را دنبال نمایید، ایمیل های چند رسانه ای بنویسید و اتاق خبری آنلاین برای برند خود ایجاد کنید.

نمونه بررسی انجام شده: همانطور که می دانید ایجاد یک نشریه چند رسانه ای کار دشواری است. واکنشگرا کردن این نشریه حتی سخت تر از ایجاد آن است. ابزار Prezly توانسته است این مشکل را  با ترکیب توزیع ایمیل چند رسانه ای  به همراه  اتاق خبری آنلاین سفارشی حل کند.شما می توانید یک نشریه آنلاین چند رسانه ای بر اساس برند خود ایجاد کنید. این ابزار نسخه ای از ایمیلی را که باید به دست روزنامه نگاران برسد را ایجاد می کند. اتاق خبری و ایمیل به صورت واکنشگرا طراحی شده اند و بر روی دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت و موبایل به خوبی دیده می شوند.  هر ایمیلی شامل آنالیتیکس هایی است که پیگیری نرخ پاسخ را راحت تر می کند.

قیمت:با فروشنده تماس بگیرید

بررسی های انجام شده: (PR Daily Digital Tools)

بیشتر بخوانید:  راز نوشتن پست‌های لینکداینی که به اقدام منجر می‌شوند

۱۸.ابزار FullContact:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۱۴۲۰

شما می توانید از طریق داشبورد، رسانه های اجتماعی، اطلاعات تماس و ایمیل های خود را کنترل کنید. تماس ها را مدیریت کنید، فعالیت های موجود را پیگیری نمایید و اطلاعات گسترده ای در مورد تماس های خود در Gmail و تقویم داشته باشید.

نمونه بررسی انجام شده: اگر لیستی از آدرس ایمیل تاثیرگذاران را دارید اما پروفایل اجتماعی آنها را در دسترس ندارید، نیازی به جستجوهای طولانی  در گوگل نیست. می توانید اینکار را به سرعت و به صورت خودکار در این ابزار انجام دهید. کافیست آدرس ایمیل  یا اکانت توییتر را وارد کنید؛ سپس لیستی از تمامی پروفایل های اجتماعی مرتبط با آن را به دست آورید.

قیمت: رایگان تا ۱۰ دلار در ماه

بررسی های انجام شده: PR Daily (Digital Tools)

۱۹.ابزارSocial Crawlytics:

تعداد بررسی های انجام شده:۱۲۷۰

شما می توانید تاثیرگذاران کلیدی در بازار را پیدا کنید، جایی که محتوای رقبای شما به اشتراک گذاشته شده است را شناسایی نمایید و معیارهای اشتراک در رسانه های اجتماعی خود را بررسی کنید.

نمونه بررسی انجام شده: شما می توانید با این ابزار از رقبای خود جاسوسی کنید. این ابزار قادر است سایت موجود را بخزد و محتوای به اشتراک گذاشته و کانال مرتبط با ان را بیابد. به همین خاطر این ابزار یک ابزار تحقیقاتی مفید محسوب می شود. با استفاده از این ابزار می توانید موفق بودن یا نبودن یک محتوا در رسانه های اجتماعی را تشخیص دهید.

قیمت:رایگان

بررسی های انجام شده: RazorSocial (Technology), Social Media Today, BuzzBlogger

۲۰.ابزار eCairn:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۸۸۱

با استفاده از این ابزار می توانید تاثیرگذاران کلیدی را بیابید، موضوعات داغ را پیدا کنید، با جامعه خود تعامل داشته باشید، به تاثیرگذاران هدفمند دسترسی پیدا کنید و نتایج را برای برند خود بسنجید.

نمونه بررسی انجام شده: این ابزار برای دسترسی به تاثیرگذاران و وبلاگ نویسان طراحی شده است که دارای قابلیت مانیتورینگ و هماهنگ سازی است.

بیشتر بخوانید:  5 دلیل اهمیت بازاریابی دیجیتال

قیمت: با فروشنده تماس بگیرید

بررسی های انجام شده: ViralBlog

۲۱.ابزار PeekAnalytics:

تعداد بررسی های انجام شده:۵۷۱

نمونه بررسی انجام شده: اگر یک اکانت PeekAnalytics داشته باشید می توانید  موثر بودن و کارایی مخاطبان توییتر خود را در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی به دست آورید.

قیمت: رایگان تا ۲۰۰ دلار در ماه

بررسی های انجام شده: InNetwork

بخش دوم مقاله: معرفی چند ابزار بازاریابی تاثیرگذار

۲۲.ابزارPersonapp:

تعداد بررسی های انجام شده:۲۲۹

این اپلیکیشن همه فالوورها و دوستان شما در رسانه اجتماعی را پیدا می کند. شما می توانید پرسوناهای خاصی را ایجاد کنید. با استفاده از این ابزار، رسانه اجتماعی بیشتر شخصی سازی می شود.

قیمت: رایگان

بررسی های انجام شده: Entrepreneur

۲۳. ابزار Discoverly:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل: ۱۷۵

می توانید با این ابزار به سرعت  تاثیر رسانه های اجتماعی را به صورت بصری و با جزییات مشاهده کنید. همچنین اطلاعات جمعیتی برای هر فردی که در رسانه اجتماعی شما حضور دارد را به هنگام مرور نشان می دهد.

قیمت:رایگان

بررسی های انجام شده: Mention

۲۴.ابزارOutreachr:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۱۵۳

شما می توانید با این ابزار تاثیرگذاران کلیدی را در هر موضوع پیدا کنید، محتوای خود را به اشتراک بگذارید و نتایج را پیگیری نمایید.

قیمت: رایگان تا ۱۴۵ دلار در ماه

بررسی های انجام شده: Social Media Today

۲۵. ابزار Cision Media Database:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۱۳۲

شما می توانید از طریق پایگاه داده این ابزار ،تاثیر گذاران صنعت خود را بیابید.

قیمت: با فروشنده تماس بگیرید

بررسی های انجام شده Robbie Richards

۲۶. ابزارJournalisted:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۷۶

این ابزار بیشتر در انگلستان کارایی دارد و می تواند  مقالات را بر اساس موضوع پیدا کند. همچنین این ابزار قادر است پروفایل روزنامه نگاران را جستجو کند؛ مقالات پیدا شده را مقایسه نماید. این ابزار می تواند هشدارهایی را تنظیم کند که  بعد از انتشار موضوع جدید توسط روزنامه نگار مشخص شده، هشداری ارسال می شود.

بیشتر بخوانید:  تفاوت بین بازاریابی محتوایی و سئو چیست؟

قیمت:رایگان

بررسی های انجام شده: B2B PR Sense Blog

۲۷.ابزار eGrabber Account-Researcher:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۳۷

شما می توانید با این ابزار تاثیرگذاران و تصمیم گیرندگان را پیدا کنید، اطلاعات تماس آنها را از پروفایل رسانه های اجتماعی شان به دست آورید و آدرس ایمیل و شماره تلفن را درخواست کنید. این ابزار هنوز هم در میان افراد از محبوبیت خاصی برخوردار است. این ابزار به شما نشان می دهد که چگونه به افراد موجود در شبکه خود مرتبط هستید،  بهترین روش را برای تعامل با آنها نشان می دهد.

قیمت:۴۹ تا ۲۹۵ دلار در ماه

بررسی های انجام شده: Nikki Woods

۲۸.ابزار JournoRequests:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۱۸

این ابزار نیز بیشتر در انگلستان کاربرد دارد و به متخصصان روابط عمومی کمک می کند از طریق ایمیل های روزانه فرصت های موجود را به دست اورند. همچنین به روزنامه نگاران کمک می کند منابع تخصصی برای داستان های خود پیدا کنند.

قیمت: با فروشنده تماس بگیرید

بررسی های انجام شده: Robbie Richards

ابزار های بیشتر:

ابزار Traackr:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۱۷۸۰۰

یک ابزار مدیریت ارتباط تاثیرگذاران است که دارای  قابلیت جستجو و  تجزیه و تحلیل می باشد.شما می توانید با این ابزار پایگاه داده تاثیر گذاران را مدیریت کنید، فعالیت های خود را سازماندهی نمایید، مکالمات برند را پیگیری کنید و تاثیر آن را اعتبار سنجی نمایید.

قیمت: با فروشنده تماس بگیرید

ابزارInfluencerDB:

تعداد بررسی های انجام شده در گوگل:۱۳۶

این یک ابزار آنالیتیکی و تحقیقی در اینستاگرام است. شما می توانید تاثیر برند و شرکت تبلیغاتی خود بر روی اینستاگرام را بسنجید، جمعیت مخاطبان را تجزیه و تحلیل نمایید و عملکرد خود و نتایج حاصل را با رقبای مختلف مقایسه کنید

قیمت: رایگان تا ۲۰۰ دلار در ماه

منبع

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.