نسخه آزمایشی!

۱۰ تجربه بازاریابی که می‌توانید برای بهبود شبکه اجتماعی خود انجام دهید

فهرست مطالب

[ بخش نهایی] ———————————————————-
[ بخش اول ] / [ بخش دوم ] / [ بخش سوم ]

۷. مناطق زمانی جدید را امتحان کنید:
با استفاده از ابزارهای زمانبندی رسانه های اجتماعی همچون Hootsuite و بافر، ارسال پیام ها در این شبکه ها بسیار ساده تر شده است. ایا تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید یک ناحیه زمانی جدید را امتحان کنید که با ناحیه زمانی شما متفاوت است ؟ در اینگونه موارد می توانید از ابزارهای مختلف برای ارسال پست یا تصویر خود در مناطق زمانی متفاوت استفاده کنید.

 

۸. برای هر پلتفرم، موارد قابل اشتراک را بهینه سازی کنید:
هر پلتفرمی قواعد و قوانین خاص خود را دارد. به همین خاطر باید بتوانید تصاویر و پست های خود را برای هر کدام از این پلتفرم ها بهینه سازی کنید:
•در پینترست باید بتوانید تصاویر دراز و قابل پین شدن تهیه کنید.
•در فیس بوک باید تصاویر مستطیلی ایجاد کنید.
•در توییتر باید موارد قابل توییت و کارت های توییتری بسازید.
پلتفرم های اجتماعی مختلف نشان دهنده اندازه متفاوت برای هر تصویر است که باید اطلاعات در داخل آن به خوبی تنظیم شود. بهینه سازی برای این اندازه های متنوع ، می تواند نتایج بهتر و موثرتری به همراه داشته باشد. بر اساس تجربه ای که خود من دارم، بهینه سازی گرافیک برای پینترست بسیار موثر است . با استفاده از سایت Canva می توانید تصاویر بهتری برای پلتفرم های مختلف طراحی کنید. فقط مطمئن شوید که به هنگام کار با ابزارهای این سایت، قابلیت Magic Resize را تیک می زنید. برای اینکه بتوانید ابعاد تصویر خود را در فیس بوک تنظیم کنید بهتر است در ابتدا یک تصویر مربعی به اشتراک بگذارید و سپس از تصاویر مستطیلی استفاده کنید. شما می توانید تعداد اشتراک ها، دیدگاه ها و کلیک ها را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:  تغییر بازاریابی آموزشگاه ها با ظهور دیجیتال مارکتینگ

۹. از هشتک به طور موثر استفاده کنید:
هشتک ها ابزارهایی هستند که برای مدیریت محتوا به کار می روند. این موارد به شما کمک می کنند درون محتوا گشت و گذار کنید و به کوئری های خاصی دسترسی داشته باشید. از آنجایی که مخاطبان شما به احتمال زیاد از این تگ ها برای پیدا کردن محتوا استفاده خواهند کرد، باید به دنبال هشتک های محبوب باشید. بعد از انجام اینکار، بر روی محتوای خود برچسب های مناسب قرار دهید تا برای بازدید کنندگان بیشتری قابل دسترسی و رویت باشد. هشتک ها نیز برای افراد مختلف متفاوت عمل می کنند. افراد مختلف با علاقه مندی های متفاوت، به هشتک های متفاوتی علاقه نشان می دهند. در زیر رویکرد ساده ای را برای شروع کار مشاهده می کنید:
•دو هشتک را انتخاب کنید که به دو حوزه کاری متفاوت اشاره دارد.
•پست های خود را بر اساس هشتک اول ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید.
• پست های خود را بر اساس هشتک دوم ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید.
•حالا محبوبیت این دو پست را بسنجید.

۱۰. از تصاویر موزاییکی استفاده کنید:
برخی از اوقات خوانندگان به دنبال تنوع و زیبایی هستند و دوست ندارند تصاویر ساده ای را مشاهده کنند. نمایش تصاویر گرافیکی جذاب و پیچیده می تواند به شما در جذب مخاطب و بازدید کننده کمک کند. سعی کنید این نوع تصاویر را در داخل محتوا یا صفحات فرود خود قرار دهید. خوشبختانه سایت Canva ابزارهایی را برای ساخت این تصاویر موزاییکی دارد. برای انجام تست، یک تصویر موزاییکی بسازید و آن را به اشتراک بگذارید.حالا واکنش مخاطبان را بسنجید.
تست کنید:
اگر می خواهید با استفاده از رسانه اجتماعی، کشش معناداری برای برند خود ایجاد کنید باید بین ثبات و نوآوری تعادل برقرار کنید. ثبات، برای نگه داشتن ریتم کار بسیار مهم است و باعث ایجاد اعتماد و اطمینان در میان فالوورها می شود. نوآوری نیز نقش بسیار مهمی دارد زیرا بدون بهبود و ابداع مداوم ، حضور شما در شبکه های آنلاین از بین خواهد رفت. رسانه های اجتماهی هر روز گسترده تر می شوند و شما نیز باید ابزارها و تمایلات موجود را به خوبی درک کنید تا از این جریان عقب نیفتید.

بیشتر بخوانید:  ساختار سازمانی یک آژانس تبلیغاتی

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید.

[انتشار آگاهی اولین قدم از خرد است]

بیشتر درباره‌ی این موضوع بدانید!

55tipsvideomarketingcover
این روزها به هر طرف که سر بچرخانید، افرادی را خواهید دید که با گوشی همراه خود در حال کار هستند. اگرچه هر فردی برای استفاده از گوشی دلایل خاص خود را دارد، اما تماشای ویدئوهای مختلف جایگاه ویژه‌ای در...
چرا در سال 2020 ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟
چرا در سال ۲۰۲۰ ترکیبی از بازاریابی سنتی و دیجیتال را انتخاب کنیم؟ بحث بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بحث طولانی است و چند سالی است که این بحث در میان افراد وجود دارد. یکی از موارد مهمی که...
خیلی وقت‌ها افرادی را می‌بینیم که پستی را در لینکداین منتشر می‌کنند اما هیچ تعاملی از آن به دست نمی‌آورند. آن‌ها مدام پست‌های یکسانی منتشر می‌کنند و انتظار دارند کاربران با آن ارتباط برقرار کنند. اگر هیچ‌کس با پست لینکداینی...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه مرور شما و ارائه محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده استفاده می کنیم. با ادامه استفاده از وب سایت ما، با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی کوکی ما موافقت می کنید.